Snelle vraag?

Snelle vraag

Vul hieronder uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Personal Info

Contactdata

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden

Een compleet ingericht softwarepakket voor de woon- en babybranche, waarmee u alles kunt automatiseren; dat is iONE.

# iONE 3D-configurator

De 3D Configurator is één van de vele unieke innovaties die iONE bedrijfssoftware u kunt bieden. Het 3D configureren van meubelen is compleet geïntegreerd in het verkoopproces. Een zelf samengesteld meubel kan dus gelijk in order worden gezet en daarna besteld worden. De iONE 3D Configurator maakt daardoor uw verkoopproces makkelijker en efficiënter. Voor uw klant biedt u tevens een unieke beleving, zowel online als in uw fysieke winkel! Geavanceerde bedrijfssoftware voor de woon -en babybranche.

#iONE In- en verkoop

Alle transacties, van offerte tot factuur, kunnen met iONE worden afgewikkeld. Hierin zijn combinaties mogelijk van zowel commissieartikelen (klant specifieke producten & orders), als voorraadhoudende artikelen. Kasverkopen en aanbetalingen kunnen via de geïntegreerde kassamodule worden verwerkt.

#iONE Product Data Management (artikelbeheer)

Uw artikelbeheer is makkelijker en efficiënter met iONE. Afhankelijk van uw wensen en type product kunt u zelf de meest ideale vorm van vastlegging bepalen. Bijvoorbeeld eenmalige artikelen zonder voorraad, die in een handomdraai zijn vastgelegd. Daarnaast biedt het iONE PDM verschillende import mogelijkheden om leveranciersbestanden te kunnen importeren. 

Met de geïntegreerde state-of-the-art Product Configurator maakt u gelaagde artikelen aan. Deze biedt u een zeer efficiënte invoer van complexe artikelen. Tevens resulteert dit in een foutloze verkooporderinvoer. Uw verkopers worden namelijk door middel van “een vraag-en-antwoord spel” door de producten heen geleid. De kostenbesparingen die u hiermee kunt realiseren zijn enorm.

#iONE Track & Trace

Met behulp van het geavanceerde Track & Trace in iONE (orderbewaking) systeem levert u altijd op tijd bij de klant. Tussentijds houdt de klant op de hoogte via ‘Notificaties’ via e-mail en SMS. Als de leverancier later levert dan normaal/gepland, dan kunt u ook gelijk u klanten weer informeren over de nieuwe verwachte leverdatum.

#iONE Elektronisch bestellen

In iONE kunt u gebruik maken van alle beschikbare elektronische (EDI) catalogi. Er zijn diverse leveranciers en formule/franchisegroepen die u een dergelijke catalogus kunnen bieden. Het grote voordeel is dat u voor die assortimenten geen artikelen meer in hoeft te voeren en te onderhouden. Dat zorgt bovendien voor een foutloze orderinvoer en dus foutloze bestellingen.

#iONE (Online) Planning

Via het ultra moderne plansysteem kunnen uw klanten zelf hun levervoorkeuren online aangeven. De planner hoeft alleen nog definitieve datum te plannen, waarna de klant automatisch via SMS en/of e-mail geïnformeerd wordt door iONE. De dag voor levering stuurt u de klant nog een automatisch SMS, zodat u niet voor een gesloten deur staat. Door de Google Maps ingegratie kan de planner de route optimaliseren en via Streetview kan nog gecontroleerd worden of er bijzonderheden zijn, zodat alle leveringen perfect kunnen verlopen.

#iONE Single Source (webshop)

Voor uw webshop kunt u bij iONE ERP software voor de woonbranche rekenen op de allerbeste integratie. Door deze naadloze integratie is uw webshop altijd actueel. De juiste artikelen, prijzen, afbeeldingen en voorraden staan vermeld en als een artikel niet meer verkocht kan/mag worden, wordt deze automatisch niet meer aangeboden. Alle verkopen in uw webshop worden vervolgens weer automatisch verwerkt in iONE, zodat de verdere afwikkeling gewoon meeloopt in de normale procedures. U werkt dus altijd vanuit 1 bron, waardoor u maximale grip houdt en veel kosten bespaart.

Webshop intergratie

#iONE Klantmanagement

In alles staat uw klant bij iONE centraal. Dat zorgt voor perfecte leveringen en de beste service! De status van een levering heeft u gelijk in beeld als daarom gevraagd wordt. Bij een servicekwestie heeft u gelijk alle informatie paraat en bij alles laat iONE u makkelijk communiceren met de klant via het Notificatiesysteem. Via het Klant Portal al deze diensten ook online aanbieden, waardoor u uw klanten de ultieme servicebeleving kunt bieden.

#iONE Service

Een ultieme servicebeleving geeft u de klant vooral middels de iONE servicemodule. Moeiteloos handelt u daarmee een eventuele klacht/servicemelding naar volle tevredenheid van de klant af. Uw servicemonteurs kunnen gelijk met een tablet bij de klant de melding afwerken of vervolgacties plannen. Bijvoorbeeld gelijk serviceartikelen bestellen bij de leverancier. Zo wordt uw klant veel sneller geholpen en werkt tegelijkertijd uw serviceafdeling veel efficiënter

#iONE Voorraad, magazijnbeheer, WMS

Het complete magazijnbeheer kunt u via de Logistieke module van iONE uitvoeren. Met de optionele WMS App voert u deze taken draadloos en real time uit. Daardoor zijn binnen-meldingen en voorraadmutaties gelijk overal doorgevoerd en bekend. Vervolgacties (o.a. plannen) kunnen daardoor eerder uitgevoerd worden en bijgewerkte voorraadposities zijn bijvoorbeeld eerder bijgewerkt op uw geïntegreerde webshop. Doordat alles middels barcodescanning werkt, is er ook minder kans op fouten en blijkt in de praktijk dat de voorraad nauwkeuriger is.

#iONE Boekhouding

Met de Financiële Administratie van iONE beschikt u over een volledig geïntegreerde boekhouding. Alle in- en verkoopfacturen hoeft u niet meer separaat te boeken. Ook het kasboek kan gelijk door uw kassamodule worden bijgewerkt. Dit volwaardige boekhoudpakket beschikt daarnaast over zaken als telebanking, ouderdomsanalyse debiteuren en crediteuren, kostenplaatsen/dragers, BTW aangifte en een Audit file voor uw accountant of belastingdienst.

Boekhouding-statistiek
Digitale facturatie in iONE

#iONE Digitale facturatie

In samenwerking met Scan Sys is het in de iONE software mogelijk om digitaal facturen te verwerken en te laten fiatteren. Facturen kunnen zo gemakkelijk en snel geautomatiseerd verwerkt worden, waarna deze gegevens direct verwerkt worden in de administratie in iONE. Het verwerken van digitale én papieren facturen gaat zo direct vele malen sneller, en facturen en factuurgegevens zijn altijd direct opvraagbaar vanuit iONE. Dankzij de Workflow oplossing wordt tevens ook het goedkeuringsproces volledig geautomatiseerd. Zo heeft u altijd inzicht in de status van uw documenten en raakt u ze nooit meer kwijt!

#iONE Zelf samenstellen

Wilt u meer weten over de vele andere mogelijkheden wat betreft onze bedrijfssoftware voor de woonbranche iONE? Neemt u dan contact met ons op of stuur ons een e-mail. Wij adviseren u graag welke pakketsamenstelling bij uw type bedrijf past.

>>Klik hier voor het pakket en module aanbod

iONE zelf samenstellen

Wat kunnen wij voor u doen?

Zullen we bespreken hoe uw bedrijf versterkt kan worden door onze oplossingen?

Personal Info

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden