Snelle vraag?

Snelle vraag

Vul hieronder uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Personal Info

Contactdata

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden

Bereik ultieme customer engagement met het Klantenportaal

Het Klantenportaal is onze nieuwste module die we u als iONE gebruiker aan kunnen bieden. Dé manier om uw klanten een unieke, persoonlijke service te bieden en daarmee hun betrokkenheid bij uw product en winkel naar een hoger niveau te tillen. Ultieme customer engagement waardoor u, met recht, een woonwinkel van de toekomst bent!

Maar niet alleen uw klantervaring schiet omhoog als gevolg van deze functionaliteit, u plukt er ook op vele andere manieren de vruchten van. Zo bespaart u makkelijk vele minuten per verkooporder en service doordat uw klanten zelf (order)informatie kunnen inzien, bewerken en zélfs plannen. Rekent u eens uit hoeveel werk, communicatie en misverstanden dat wegneemt? Daarom is deze module een must-have voor elke onderneming!

Uw klant in control

Met het Klantenportaal voor iONE hebben uw klanten zelf de controle over hun gegevens. Handig, omdat u zo in één keer direct voldoet aan een aantal eisen van de AVG wetgeving zonder dat het u extra tijd en geld kost! 

Met het Klantenportaal geeft u uw klanten snel en gemakkelijk het recht van inzage in de gegevens die u van hen verwerkt en kunnen zij deze gegevens zelf corrigeren in het geval van fouten of veranderingen. Tevens kunnen ze aangeven of hun gegevens geanonimiseerd moeten worden, waardoor u voldoet aan het recht van uw klant op vergetelheid. 

Wat de voordelen voor u zijn? Omdat u op deze manier in één keer kunt voldoen aan de rechten van de personen van wie u gegevens verwerkt, bent u op dit vlak in een handomdraai AVG proof en verkleint u het risico op een boete! 

Dashboard Klantenportaal

Maar er is meer, veel meer... Het Klantenportaal biedt u namelijk in één klap meerdere handige en slimme functies die uw werkzaamheden efficiënter maken en u veel tijd en kosten besparen! 

Met het Klantenportaal betrekt u namelijk gemakkelijk en snel uw klanten bij uw verkoop en after-sales processen en geeft u hen controle over en inzicht in hun orders, van verkoop tot service aanvraag. Het Klantenportaal is integraal opgenomen in het Relatiebeheer in iONE. Al tijdens het orderproces, wanneer u een nieuwe klant aanmaakt of een huidige klant selecteert, kunt u uw klanten met één druk op de knop vanuit iONE uitnodigen voor het Klantenportaal. Klanten krijgen vervolgens een e-mail waarmee ze, na het aanmaken van een wachtwoord, direct toegang krijgen tot hun account. Via de configuratie instellingen in uw iONE applicatie stelt u gemakkelijk in welke velden uw klanten in het Klantenportaal te zien krijgen en welke velden ze zelf aan kunnen passen.

Bekijk onze Klantenportaal video en ontdek de talloze mogelijkheden van het Klantenportaal!

Of laat onder aan de pagina uw gegevens achter zodat we u meer kunnen vertellen over onze oplossingen.

Klantenportaal mogelijkheden

Handig en slim

Orderstatus checken

Wanneer we online iets bestellen vinden we het heel normaal om in ons account in te loggen en zo snel en gemakkelijk de status van onze bestelling in te zien. Dit vinden we handig én het stelt ons gerust dat onze bestelling goed is gegaan. Bij fysieke winkels zullen we dit niet zo snel terugzien, terwijl we vooral bij meubel- en woonartikelen toch vaak rekening moeten houden met een flinke levertijd en bezorging die verder gaat dan een standaard pakketdienst. Ook hier willen we ons als klant dus gerust kunnen stellen dat alles goed gaat. De mogelijkheden van het Klantenportaal zorgen hiervoor, en zo kunt u efficiënter werken en kosten besparen!

Direct na verkoop kunnen uw klanten namelijk door middel van het Klantenportaal alle informatie rond hun bestelling nogmaals terugvinden en inzien. Tevens kunnen ze hier ook de status checken van hun bestelling, welke automatisch vanuit iONE aan de hand van de leverdatum wordt geactualiseerd. 

Handig, omdat uw klanten zo gemakkelijk en snel, op ieder moment van de dag, in kunnen loggen om de status van hun bestelling in te zien!

Uw klanten hoeven u dus niet meer te bellen voor een status update, maar informeren zich nu gemakkelijk zelf! 

Orderstatus checken met het Klantenportaal
Levering inplannen met het Klantenportaal

Levering inplannen

Uw klant in control betekent niet alleen controle over de eigen gegevens en inzicht in de bestelling, het betekent ook effectief controle over het inplannen van een afspraak voor bezorging! Maar... wel op basis van uw voorwaarden! 

Ook in het planningsgedeelte van het Klantenportaal wordt namelijk gewerkt aan de hand van uw business rules. Zo wordt er bijvoorbeeld rekening gehouden met de tijden waarop uw vrachtwagens kunnen rijden, het rayon waarin geleverd dient te worden, het vervoer (is er een grote of een kleine vrachtwagen nodig?) en het personeel wat benodigd en beschikbaar is voor levering.  

Voor uw klanten betekent dit: rustig op de bank, in de eigen tijd, na overleg met hun partner, een afspraak inplannen die perfect past in hun en uw eigen planning.

Naast het feit dat uw klanten zelf plannen, worden zij ook nu middels SMS een dag van tevoren herinnerd aan het geplande bezorgmoment. U staat dus nooit voor een dichte deur!

Service aanvraag indienen

Na levering komt uw klant erachter dat een artikel niet helemaal is zoals gewenst, of er gebeurt later iets waardoor uw klant een service wil aanvragen. Dit kan uiteraard gebeuren en ook dit proces willen we voor u zo efficiënt mogelijk laten verlopen. 

Door middel van het Klantenportaal doen uw klanten dit nu eenvoudig zelf op basis van een eerdere bestelling.

Slim, want zo hebben ze alle gegevens direct bij de hand en wordt de kans op fouten verminderd.

De service aanvraag hoeft vervolgens alleen nog aangevuld te worden met de reden voor de aanvraag en eventuele foto's. En ook na het indienen van hun service aanvraag stelt u uw klanten niet teleur. In het Klantenportaal wordt de status van de aanvraag namelijk automatisch ge-update aan de hand van de aanpassingen die u doet in uw iONE software. Zo kunnen uw klanten zelf gemakkelijk de voortgang van hun service aanvraag tracken.

Service aanvragen met het Klantenportaal

Wat kunnen wij voor u doen?

Zullen we bespreken hoe uw bedrijf versterkt kan worden door onze oplossingen?

Personal Info

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden