Snelle vraag?

Snelle vraag

Vul hieronder uw gegevens in en er wordt zo spoedig mogelijk contact opgenomen.

Personal Info

Contactdata

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden

iONE; voor wie

Met onze ERP software iONE is er voor elk onderdeel van de woon- en babybranche een passende oplossing!

Retail

naadloze aansluiting

Ervaar hoe onze bedrijfssoftwarepakket voor de woonbranche naadloos
aansluit bij al uw bedrijfsprocessen. Een krachtig ERP softwarepakket
waarin alles voor u geregeld is. Software vol met innovatie en nieuwe ideeën,
waarmee u volledig ‘future proof’ uw bedrijf automatiseert.

Op alle onderdelen biedt iOne u de mogelijkheid om kosten te besparen door
maximaal efficiënt te werken. Door Elektronisch te Communiceren met uw
leveranciers hoeft u zelf geen artikelbestanden meer te onderhouden.
Bestellen doet u geheel elektronisch en uw leverancier bevestigt vervolgens
automatisch uw bestellingen. Kortom, er is geen makkelijkere manier om uw
marges te verbeteren dan met iOne.

iOne software kent een modulaire samenstelling, zodat u het door u gewenste
softwarepakket kunt samenstellen. Uniek is bovendien dat u tevens de 
gebruikerslicenties kunt afstemmen op de behoefte van een bepaald moment 
of bepaalde periode. Verwacht u in een bepaalde maand meer drukte in de
winkel, dan kunt u voor die maand meer gebruikers afnemen, om ze vervolgens
weer daarna terug te brengen naar het normale niveau. 

Single Source Retailing®
iOne bedrijfssoftware introduceert “Single Source Retailing®” (SSR). Deze unieke SSR
technologie maakt het o.a. mogelijk om digitale catalogi uit te wisselen in uw keten en uw
beheer van artikelen, afbeeldingen en documenten op één plaats te houden. Naar wens
kunt u deze informatie inzetten voor uw narrow casting systemen, informatiezuilen, touch
screens én een naadloos geïntegreerde webshop. Één keer het onderhoud, talrijke
mogelijkheden.Uniek in iOne is de mogelijkheid voor “Single Source Retailing®” (SSR).
Vanuit iOne onderhoudt u op één plaats al uw artikelinformatie /-catalogi. Ook voor uw
webshop. Hierdoor kunt u beschikken over een “onderhoudsvrije webshop”. Mutaties
in prijzen en artikelinformatie worden automatisch bijgewerkt op uw webshop, evenals
wijzigingen in de voorraad en artikelen. Uw webshop is met SSR altijd actueel, zonder
dat u daarvoor extra handelingen moet doen. Ook de orders die via uw webshop worden
geplaatst kunnen weer automatisch ingelezen worden, zodat deze gelijk afgewikkeld
worden in IOne

iOne koppelt een rijke ervaring aan innovatie.

Retail & Franchise organisaties

specifieke afstemming

Goede stuurinformatie voor de groep en benchmarks voor ondernemers,
om daarmee de formule nog beter te maken, is één van de belangrijke
redenen waarom iOne bij de toonaangevende
retail & franchise organisaties binnen de woonbranche in gebruik is. Voor retail of franchise
organisaties is iOne voorzien van specifieke modules en mogelijkheden.

Specifiek voor groeperingen is er de mogelijkheid om in het  
iOne PIM (Product Informatie Management) systeem formulecatalogi aan 
te maken en te onderhouden. Ook de distributie van de catalogi naar de 
systemen van de aangesloten ondernemers wordt door iOne afgewikkeld.
Het resultaat is dat alle ondernemers zelf geen artikelbestanden moeten 
onderhouden. Deze kunnen centraal onderhouden worden op het hoofdkantoor.

De volgende producten binnen onze iONE bedrijfssoftware zijn onder andere beschikbaar voor retail & franchise organisaties:
- iOne PIM en Product Configurator voor groeperingen
- Datawarehouse voor managementinformatie (op groepsniveau)
- Communicatieplatform voor uitwisseling van catalogi en omzetinformatie
- BI Tool (Business Intelligence)
- Webshop op groeps-/formuleniveau

Samen met u gaan we voor perfectie!

Groothandel

ontzorgen van uw klant

Met iOne Handel automatiseert u alle processen in uw handelsbedrijf.
Van offerte en verkooporder tot en met de boekhouding werkt alles
volledig geïntegreerd. Deze integratie geeft u snel inzicht in lopende orders,
betaalachterstanden bij klanten, servicemeldingen, maar ook over
hoe uw bedrijf op dit moment presteert. Via het Management Informatie
Systeem (MIS) en de Business Intelligence (BI) tool beschikt u altijd over
de juiste stuurinformatie.

Met iOne Handel creëert u tevreden klanten doordat u volledige grip heeft op het ketenproces.
Via Elektronische (EDI) Catalogi en/of de iOne online Product Configurator op uw webshop
zorgt u voor foutloze bestellingen vanuit uw klanten. Deze worden geheel automatisch
ingelezen in uw iOne systeem, zodat u zelf de orders niet meer hoeft in te voeren. Met een
druk op de knop creëert u vervolgens de bestellingen richting uw productiebedrijf/leverancier.
Via het “levertijdbewakingssysteem” in iOne zorgt u er vervolgens voor dat deze bestellingen
op tijd en correct bij uw klanten worden geleverd.

Net als met iOne Retail kunt u geheel naar eigen wens uw iOne pakket samenstellen. 

Leveranciers

waarde toevoegen in de keten

Meubelleveranciers kunnen door iOne waarde toevoegen in de keten en kosten
besparen.

Belangrijkste voordelen ketenintegratie:

- Ontzorgen van uw klanten door het aanbieden van EDI catalogus.

- Foutloze en volledige bestellingen van uw dealers door EDI koppeling.

- iOne ERP, automatische inlezen van de orders en het verdere proces.

- ERP Connector mogelijkheid bij het gebruik van eigen ERP pakket.

Ketenintergratie (EDI) oplossingen door:

- iOne Product Configurator
Het aanmaken en onderhouden van Electronische Product Catalogi.

- iOne EDI portal / gateway
Zorgt ervoor dat alle berichten (EDI catalogi, bestellingen, orderberichten) automatische
van en naar uw dealers verzonden worden.

Door reductie van foutkansen en tijd, realiseert u kostenbesparing!



Of laat hieronder uw gegevens achter zodat we u meer kunnen vertellen over onze oplossingen en mogelijkheden

Wat kunnen wij voor u doen?

Zullen we bespreken hoe uw bedrijf versterkt kan worden door onze oplossingen?

Personal Info

Contacttime

Contacttext

Newsletter

* Vereiste velden